Informatie over onze Afdeling Reggevallei

www.reggevallei.groei.nl

Groei & Bloei Reggevallei is een actieve vereniging voor iedereen met groene vingers (of die groene vingers wil krijgen)

De leden van Groei & Bloei ontvangen 10 keer per jaar het tijdschrift Groei & Bloei.
Een lidmaatschap betekent ook dat u automatisch lid bent van een afdeling bij u in de buurt.

Groei & Bloei Reggevallei omvat het gebied van  (Rijssen-Holten, Enter, Wierden, Nijverdal, Markelo en Goor) en  is een van de 127 afdelingen van Groei & Bloei.

Als lid van een afdeling kunt u deelnemen aan verschillende activiteiten:

• lezingen  over bijzondere bollen/planten/tuininrichting
  • dia presentaties of filmavonden over de natuur
  • snoei cursussen
  • tuinbezoek in de regio via afdeling
  • nieuwsbrief met informatie over de activiteiten
  • wekelijks via Radio 350 het raden van een plant met prijs.
  • nog in voorbereiding excursie met de leden
  • en uiteraard alle voordelen van het lidmaatschap van Groei & Bloei

Korting op activiteiten geldt uitsluitend voor leden van Groei & Bloei Reggevallei e.o. met uitzondering van de lezingen. Deze zijn voor álle leden van Groei & Bloei kosteloos; niet-leden betalen € 2,50 p.p.  Tijdens de lezingen wordt er koffie of thee en een koek verstrekt voor € 1,00 p.p.

Indien u op de hoogte wilt blijven van alle activiteiten van onze afdeling, die inmiddels al 55 jaar bestaat , meldt u zich dan aan voor onze maandelijkse digitale Nieuwsbrief door uw e-mailadres te sturen naar hbrinks(at)hotmail.com

Kijk voor (actuele) informatie ook op onze website #  www.reggevallei.groei.nl

#   op dit moment zijn wij nog bezig om de website verder te ontwikkelen.

Al met al redenen genoeg om kennis te komen maken met Groei & Bloei Reggevallei.

Meldt je aan als lid of bezoek alvast een van onze activiteiten.

Koninklijke Maatschappij voor Tuinbouw en Plantkunde KMTP/Groei & Bloei
Website voor de landelijke informatie: www.groei.nl

Aanmelding als lid, bij voorkeur via onze website of schriftelijk  naar:
Ledenadministratie Groei & Bloei, Postbus 485, 2700 AL Zoetermeer.

Privacy Statement Groei & Bloei

Ons Privacy Statement KMTP/Groei & Bloei  is gebaseerd op de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)

Als plaatseljike afdeling plaatsen wij geen foto's zonder voorafgaande toestemming van leden en derden