Planning verenigingsavonden 2023

Algemeen

In principe houden wij onze verenigingsavonden op de 2e dinsdagavond van de maand #

Hierbij maken we onderscheid in 2 periodes

1  Voor de zomervakantie (januari tot en met mei) met e.v.t. uitloop buitenactiviteit naar juni

Op woensdag 15 maart  2023 en  op dinsdag 11 april  2023 zijn er al lezingen gepland.

Ook nemen we als plaatselijke afdeling Reggevallei op zaterdag 22 april 2023 deel aan een Groene Markt . Nadere informatie volgt nog

Dit geldt ook voor een buitenactiviteit in mei 2023 in samenwerking met de bijenevereniging.

Ook wordt nog bezien of een tuinbezoek in de regio (tuin in Vriezenveen) in mei 2023 nog mogelijk is

#   De1e wijziging betreft de presentatie van dinsdagavond 14 maart 2023 van de heer W Zandbergen die op verzoek van hem wordt verplaatst naar woensdagavond 15 maart 2023.

2  Na de zomervakantie  nog nader uit te werken lezingen etc. over de maanden (september tot en met december)

Wij zijn nu nog bezig om een presentatie/lezing over ROZEN voor te bereiden voor 10 oktober 2023.

Als weer het toelaat zal op 4 of 11 november op een zaterdag een cursus fruitbomen snoeien worden gegeven in de tuin van onze voorzitter Henk Brinks.

Bij het niet doorgaan van de snoeicursus denken wij aan het orgniseren van een lezing/presentatie over paddenstoelen of schimmels in november 2023.

Op 12 december 2023 zal de heer Boersma voor onze vereniging nog een 3 - D  presentatie houden over "moderne borders"

n.b. als datum of tijdstip van een activiteit of lezing wijzigt dan ontvangt u hiervan tijdig bericht.