Reggevallei

Woensdag 15 maart 2023 organiseert Groei&Bloei, in samenwerking met JUB Holland, een zeer bijzondere avond voor particulier, bedrijf en of groenbeheer.

Of u nu werkt voor de overheid, een instelling bent, tuin, landschapontwerper, hovenier, groot of klein groenbeheerder, eigenaar van park of buitenplaats, van een tuin, landgoed, natuur en of recreatie gebied. Of het nu gaat over locatie in kaart brengen, een plan van aanpak maken, maken van flowerdisgn, het mengen van speciale bollen en zaden mengsels, het uitvoeren van plantwerkzaamheden op locatie, bemesting, ziektebestreiding, maaibeleid.

Biologische bollen, Stinze bollen, Voorjaar bloeiers, Zomer bloeiers, Landscape, Retail, Eetbare Tuin, Lowbutget.

U merkt het al voor ieder wat wils, maar ook voor iedereen bereikbaar.

Nog nooit kreeg u zo’n kans om uw kennis uit te breiden, vragen te stellen aan deskundigen, te zien wat er te koop is live en visueel, te verwerven waar u naar op zoek bent. Kortom een unieke kans, zorgt dat u het niet mist.

Waar; Marijkestraat 7a Rijssen(Gebouw postduiven vereniging “het        Luchtvermaak) route zie website groei.nl afdeling reggevallei.

Aanvang; 19.45 uur zaal open 19.15 uur.

Kosten; Leden Groei&Bloei gratis. Niet leden €2,50. Koffie/thee met lekkers €1,

Deze avond is er een mogelijkheid van het kopen van diverse zaden, bloembollen, planten. Tevens is er een verloting van diverse bloembollen.